Через більш ніж три роки після покупки Oculus соціальна мережа Facebook перетворилася в продукт, який став ще більше переплетений з онлайн-особистостями людей. Компанія вперше представила проект, в якому соціальна віртуальна реальність тісно інтегрована в її основний сервіс.

Компанія запустила бета-версію продукту під назвою Facebook Spaces, який доступний власникам шоломів Oculus Rift і підтримує контролер Oculus Touch. Користувачі підключають до сервісу свої акаунти в Facebook і виявляються в віртуальному просторі, де спілкування здійснюється не через чати, а за допомогою голосу і особливого «мови тіла» аватарів.

В одному такому просторі можуть опинитися до чотирьох користувачів. У ньому вони можуть спілкуватися, малювати, дивитися сферичні ролики, здійснювати відеодзвінки через Facebook Messenger і створювати VR-Селфі своїх мультяшних аватарів. Останні, в свою чергу, створюються на основі фото, на яких користувач був недавно відзначений.

Судячи з демоверсії, яку вдалося випробувати журналісту TechCrunch, Facebook Spaces призначений для масового користувача — навіть незважаючи на те, що Oculus Rift масовим пристроєм поки назвати не можна. Сервіс грає фарбами, в ньому немає ніякого натяку на серйозність.

Пізніше Facebook Spaces стане доступний і на інших гарнітурах віртуальної реальності. «У кінцевому підсумку ми хочемо опинитися на всіх VR-платформах», — розповів менеджер по продукту компанії Майк Бут (Mike Booth).

Втім, не варто очікувати появи сервісу на мобільних шоломах на кшталт Gear VR, оскільки в таких пристроях переміщення по простору сильно обмежена. Для Gear VR компанія представила Facebook 360 — додаток для перегляду сферичних фотографій і відеороликів.

Facebook Spaces доступно безкоштовно в розділі раннього доступу Oculus Store.

Джерело: 3DNews

ПОДЕЛИТЬСЯ
НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ
Loading...