Півтора десятка торгових мереж України вже мають свої торгові онлайн-майданчики, однак лідери ринку — магазини «Сільпо» і АТБ — ще не навчилися продавати їжу через інтернет.

Про це розповів Ігор Гугля, генеральний директор компанії GT Partners Ukraine, яка досліджує ринки роздрібної торгівлі.

«Продаж їжі через інтернет в Україні знаходиться на ранній стадії розвитку. Говорити про те, що якусь серйозну частку загальної виручки мереж займають продаж онлайн, не можна. Проте, приблизно у 15 традиційних продуктових ритейлерів в Україні вже є свої онлайн-платформи, тоді як, наприклад, в Польщі їх мають практично всі провідні оператори. Відрив інших країн від України тут більше, ніж по ринку в цілому », — сказав Гугля.

Цікаво, що в лідерах торгівлі їжею онлайн — IT-платформа Zakaz.ua, а не традиційний продуктовий рітейлер. Також серед великих мереж власні інтернет-магазини мають «Фуршет» і «Таврія В», в той час як у лідерів — «АТБ» і «Сільпо» — своїх онлайн-майданчиків поки немає.

Нагадаємо, в 2014 році інвестиційний фонд колишнього мера Києва Леоніда Черновецького вклав в платформу Zakaz.ua 2,5 млн доларів США. Платформу запустив Єгор Анчишкин, чию систему розпізнавання осіб Viewdle купив Google.

ПОДЕЛИТЬСЯ
НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ
Loading...