Запорізьі новини будуть перевірятись на достовірність за допомогою Google. Компанія планує використовувати в результатах пошуку стандартні теги, що відображають ступінь правдивості фактів, а не думки.

Google запустила функцію «Перевірка фактів», яка дозволить користувачам перевірити достовірність відомостей, розповсюджуваних ЗМІ. Як повідомило агентство Bloomberg, нова опція, подібна до тієї, яка вже існує в соціальній мережі Facebook, дозволить читачам критично оцінювати інформацію і не довіряти «хибним новинам», інформує news.eizvestia.com.

Найбільша в світі пошукова система запускає нову функцію, яка виводить рядок з позначкою «Fact check» на сторінках з результатами пошуку новин. Підрозділ корпорації Alphabet вже провів часткове тестування послуги фактчекінга. У п’ятницю, 7 квітня, компанія розширила цю можливість на всі операції на своїх сторінках новин, а також зробила її доступною для своєї величезної пошукової системи.

Це остання ознака того, що Google реагує на зростаючі вимоги моніторити контент, який розміщується в Інтернеті, після критики компанії та інших інтернет-компаній у зв’язку з поширенням дезінформації.

Google повністю не відмовляється від свого традиційного підходу, заснованого на невтручання: компанія дозволяє іншим робити перевірку фактів. Цей підхід, як заявив Google у своєму блозі, призначений для того, щоб забезпечити можливість підтвердити новину чи поставити під сумнів ній в онлайн-запитах. У результатах пошуку в рядку з позначкою «Fact check» вказується ім’я людини або групи, які виносять вердикт по тій чи іншій новини.

Незважаючи на те, що Google працює з відомими організаціями з перевірки фактів, такими як PolitiFact і Snopes, він також відкриває цю систему для видавців, включаючи The Washington Post і The New York Times. Теоретично медіа-організації можуть використовувати нову функцію для перевірки фактів один одного. Або ж видавці можуть виносити різні вердикти про достовірність однієї і тієї ж статті.

«Ці перевірки фактів не здійснюються безпосередньо Google і проводяться для того, щоб люди могли приймати більш обґрунтовані рішення, — заявила компанія Google. — Не дивлячись на те, що можуть бути представлені різні висновки, ми вважаємо, що людям все ж корисно зрозуміти ступінь консенсусу по конкретній вимозі і мати чітку інформацію про те, з якими джерелами погоджуватися ».

Прес-секретар компанії повідомила, що заявку на додавання міток про перевірку фактів може подати будь-який видавець, але алгоритми пошуку Google будуть визначати, чи з’являться вони в результатах.

Компанія планує використовувати в результатах пошуку стандартні теги, що відображають ступінь правдивості фактів, а не думки. Видавці можуть писати мітки поруч з результатами. Приклади включають «True» (правда), «Most False» (в основному неправда) або «Pants on Fire!» (Улюблений тег PolitiFact, скорочений варіант дитячої приказки «Liar liar pants on fire!» — на брехуна штани горять).

Громадськість підняла питання про вплив дезінформації або «фейкових новин» після президентських виборів в США. Facebook як головний майданчик інтернет-трафіку для видавців США став головним об’єктом критики. У четвер, 6 квітня, компанія представила нові функції  флагманської соціальної мережі, призначені для того, щоб продемонструвати користувачам, як виявити фейкові новини.

ПОДЕЛИТЬСЯ
НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ
Loading...